Na Shoptet Blogu začíná vycházet seriál, který vypadá docela zajímavě a rozumně. Jaké máte jako provozovatel e-shopu možnosti jeho propagace?
V prvním úvodním dílu se dočtete, jaké možnosti on-line propagace existují, pro koho se hodí a jaké jsou jejich silné a slabé stránky. Stručně je popsána PPC a display reklama, vyhledávače a srovnávače zboží a také SEO optimalizace stránek. Připomene vám také důležitý faktor, který můžete rychle ovlivnit - zlepšování obchodní účinnosti vlastního e-shopu a "vytěžování" již jednou získaných zákazníků.
Celý první díl si můžete přečíst na adrese:
http://blog.shoptet.cz/dejte-o-svem-e-shopu-vedet-1-jake-moznosti-online-reklamy-existuji/
Štítky: E-shopy
© 2024 i-servis.cz | tel: +420 776 661 580 | info@i-servis.cz | mapa stránek