Toggl - píchačky nejen pro dělníky internetu

4. 11. 2013

Pokud pracujete pro více klientů, nebo alespoň na více projektech, hodí se sledovat čas který jednotlivým úkolům věnujete. Můžete si vše značit do svého diáře, nebo používat tabulku v Excelu, ale nebude to asi příliš pohodlné.

Já osobně používám službu Toggl - https://www.toggl.com

S omezenými funkcemi službu můžete používat zdarma, za plnou funkcionalitu zaplatíte 5 USD měsíčně. Pro základní přehled o tom, kolik času strávíte na konkrétním úkolu nebo pro určitého klienta ale bezplatná verze docela postačuje.

Službu můžete začít používat hned po jednoduché registraci - nebo se můžete přihlásit pomocí svého Google účtu. Základní princip je velmi jednoduchý. Máte k dispozici stopky, které spustíte a začnete pracovat. Po ukončení práce stopky zase vypnete. Můžete si nadefinovat klienty a projekty - a to pro základní přehled v bezplatné verzi stačí.

Nemusíte mít stále otevřenou stránku s časomírou, můžete si stáhnout desktopovou aplikaci (Windows, Mac i Linux) a dokonce i aplikaci pro váš mobilní telefon (iPad nebo Android). Můžete tak měřit čas klidně i v terénu.

Ve svém účtu pak najdete přehledné statistiky, grafy a reporty. Můžete si nechat zasílat přehledy mailem, nebo data exportovat v CSV či PDF.

V placené verzi je pak funkcí daleko více, jak pro týmovou spolupráci, tak pro samotnou práci s daty. Můžete je používat jako podklady pro fakturaci, sledovat své spolupracovníky, sdílet čas na projektech...

K dispozici je i API rozhraní, takže s daty můžete pracovat i ve svých projektech, nebo použít již existující napojení - např. na Basecamp.

Měření času s tímto systémem je velmi jednoduché a příjemné. Velice rychle si před začátkem práce na nějakém úkolu zvyknete "píchnout" a po skončení zase "odpíchnout". Není to nijak obtěžující a odměnou vám bude třeba na konci týdne rekapitulace, co že jste to vlastně celou tu dobu dělali...

Štítky: Produktivita, Tipy a triky

© 2024 i-servis.cz  |  tel: +420 776 661 580  |  info@i-servis.cz   |  mapa stránek